Video på mobilen hur se i datorn?

Mysaan

Trådstartare
Skulle lägga upp mina filmer på datorn i dag men programmet säger att filformatet är otillåtet.
Datorn är en med Vista i och mobilen är en Nokia 5230 (?) så vad behöver jag för program och hur får jag tag i det.
Kan inte lägga upp filmerna på Youtube heller pga fel format.:crazy:

Sv: Video på mobilen hur se i datorn?

Skulle prova det programmet som du tipsa om men min dator ville ladda ner programmet. Det stod att mitt virusprogram hindrade nerladdning för att skydda datorn så jag ska titta vidare. Tack för tipset i alla fall.

Sv: Video på mobilen hur se i datorn?

Efter mycket klickande hit och dit så lyckades jag kolla på filmen i quickplay på datorn men varför kan jag inte spara filmerna på datorn?

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 147
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag... 2
Svar
27
· Visningar
2 121
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka