CarEr

Trådstartare
Är det någon som har fått tag på den nya videofilmen som har kommit ut angående bett " Betsling och dess förutsättningar" heter den? Har frågat på min Granngårdsbutik men de har inte fått fram den än. Undrar om den är värd pengarna. Nån som vet?
 
Jag har sett den, och visst, det är ett eller annat intressant med. Tyvärr är den dock inte särskilt bra producerad, vilket gör att den förlorar en massa i tydlighet plus att man blir lite *gäsp* sömnig av att folk får prata vääääldigt länge.
 
Det är ju lite synd att den inte är bättre producerad. Tror ändå att jag ska skaffa den.
 
den verkar ju rätt intressant, ska även komma en om sadelutprovning sen
 
Tycker helt klart att den är värd att införskaffa! Finns mycket tänkvärt om just bett och betsling, men även en del annat..

Och visst håller jag med om att den är lite amatörmessigt gjord, men innehållet är ju det viktiga och jag tycker absolut att det når fram.
 
Håller med dig. Har haft en hel del diskussioner med den som äger min häst angående bett mm. Ska bli intressant att se filmen.
 
Hur mycket kostar den? Är det endast Granngården som säljer den?
 
Det stod om den i "Hästmagazinet". Den ska marknadsföras av Willab och priset skulle ligga runt 250 kr.
M vH Mannis
 
Jag beställde den idag hos Henrikssons ridsport då dom hade den. :) Hoppas nu den är bra!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: Elvasaga
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp