I
Idka
Jag funderar på att införskaffa ett trådlöst övervakningssystem att ha i transporten, men själva skärmen i bilen förstås.
Någon som har detta?
Någon som har detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idka skrev:Är det speciella system om man ska kameran i ett fordon och inte i ett hus tex?
Med tanke på att det rör sig!
Jag såg en väldigt billig variant på Siba, em Denver, tror inte det är nåt att ha, men billigt var det, 599 kr tror jag.
Ahh, det hade jag inte tänkt på. TAck för tipset. Men jag bor som sagt på landet och min tränare också så mina turer går oftast inte genom städer. Men det är definitivt något att tänka på. Vad har du för märke på ditt system?mnementh skrev:*kl*
Jag kan berätta om mina erfarenheter om trådlösa kameror i transporten så här 1½ år i efterhand. Visst det funkar, men är man inne i städer så är det så otroligt många andra sändare på 2.4GHz som stör ut signalen helt. Så jag funderar just nu på en lösning med kabel istället.
Bor du ute på landet och aldrig kör i större städer så är dock trådlöst en fantastisk lösning.