Vika medier har du störst förtroende för?

alazzi

Trådstartare
Kanske ett ämne för en omröstning, men jag vet inte hur man skapar en omröstning . Vilket medium har du störst förtroende för?

Dagens eko är min favorit.
 
Rent spontant i Sverige, Sveriges radio och Svt. Men sedan är jag högst medveten att de också har sina brister. Tar in information från många kanaler, både svenska och utländska och är ständigt källkritisk.
 
Kanske ett ämne för en omröstning, men jag vet inte hur man skapar en omröstning . Vilket medium har du störst förtroende för?

Dagens eko är min favorit.

Financial Times tror jag att de kanns som minst paverkade av anklagelser av "politisk styrning" i min brittiska mediabubbla
 
När pandemin började försökte jag titta på BBC och CNN plus tyska och svenska medier. När det är stora världshändelser vill jag jämföra rapporteringen.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 009
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 496
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 215
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp