Vikt på Kraffts mineralhinkar

N

Nina83

Hur mkt väger en sådan pelletshink från Krafft med mineraler? Alltså hur mkt mineraler är det i? 2 kg eller mer? Sitter här och försöker räkna ut mineralkostnaden för mina mineraler, har prisuppgiften men inte hur mkt en hink kostar. :(

MVH Nina
 
Hej
Har för mig att det är 6 kg :confused:i deras hinkar, kan kolla i morgon när jag ska till stallet.
M vH M
 
Oj! 6 kg! Låter mkt! Hade chansat på 2-3 kg, fast det är ju iof rätt tunga så du kan ha rätt! :)
 
Tack så mkt!! :) Då blir det ju väldigt billigt! 19.50 i månaden för 30 g och 33 kr i månaden för 50 g.
 

Liknande trådar

Hästvård Det här med loppfrö. Det verkar finnas lika många teorier som det finns människor :confused: Är det någon som har läst faktisk forskning...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 138
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej! Skulle vilja höra hur ni hade tänkt gällande fodergiva. Lite bakgrund. Ascot opererade ju bort mjälten den 23 december 2022 pga...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Acto
·
Foder & Strö Hej alla kloka hästmänniskor, Jag har en 6-årig PRE-hingst, han är ca 165 cm hög och nätt i typen. Väger just nu ca 440 kg, han bör...
Svar
18
· Visningar
1 794
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp