N Natasja 21 Mar 2013 #4 Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel 0,5 kg = 0,6 liter Det låter inte riktigt rimligt att Krafft Muskel skulle vara så tungt!
Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel 0,5 kg = 0,6 liter Det låter inte riktigt rimligt att Krafft Muskel skulle vara så tungt!
N Natasja 21 Mar 2013 #6 Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel skogstokiga skrev: Väg själv då?! Klicka för att se mer... Tänker inte köpa en säck bara för att väga! Men eftersom jag vägt ganska många olika foder både råvaror och pellets genom åren har jag svårt att tänka mig att Krafft Muskel skulle vara så tungt!
Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel skogstokiga skrev: Väg själv då?! Klicka för att se mer... Tänker inte köpa en säck bara för att väga! Men eftersom jag vägt ganska många olika foder både råvaror och pellets genom åren har jag svårt att tänka mig att Krafft Muskel skulle vara så tungt!
S skogstokiga 22 Mar 2013 #7 Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel Om en som vägt skriver att det väger så, så kan du ju antingen lita på det, be någon du känner som har det fodret väga eller väga själv.
Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel Om en som vägt skriver att det väger så, så kan du ju antingen lita på det, be någon du känner som har det fodret väga eller väga själv.
Korven 23 Mar 2013 #8 Sv: Vikt Speedi-Beet och Krafft Muskel Om jag kommer ihåg i morgon kan jag väga