Viktstabilitet - kostar det?

Men det är ju jag som behöver bli influerad ;).
Om du har Facebook finns en grupp som heter typ Vi större sytokiga som kanske kan ge dig inspirationen du letar efter? Även i andra sygrupper förekommer kroppar av alla storlekar, modeller och åldrar, t ex i Sy dina egna kläder.

Finns säkert flertalet instragramkonton också, men de har jag noll koll på.
 
Om du har Facebook finns en grupp som heter typ Vi större sytokiga som kanske kan ge dig inspirationen du letar efter? Även i andra sygrupper förekommer kroppar av alla storlekar, modeller och åldrar, t ex i Sy dina egna kläder.

Finns säkert flertalet instragramkonton också, men de har jag noll koll på.
Jag är inte så stor att jag passar in där, jag drar storlek 40-42 ca dvs medium. Jag är med i vi sytokiga, vi sytokiga vuxna och lite så. Det är kul sy-inspiration men kanske inte så mycket stil/mode etc eller hur man ska beskriva det.
 
Jag är inte så stor att jag passar in där, jag drar storlek 40-42 ca dvs medium. Jag är med i vi sytokiga, vi sytokiga vuxna och lite så. Det är kul sy-inspiration men kanske inte så mycket stil/mode etc eller hur man ska beskriva det.

Precis lagoma storlekar tycker jag. För mig alltså. Ibland är det 38 och ibland 42 lite beroende på hur kläderna är utformade
 
Jag är inte så stor att jag passar in där, jag drar storlek 40-42 ca dvs medium. Jag är med i vi sytokiga, vi sytokiga vuxna och lite så. Det är kul sy-inspiration men kanske inte så mycket stil/mode etc eller hur man ska beskriva det.
Är så sjukt att du trots helt "normala" (vad nu det är, kanske ska skriva norm-accepterade i stället?) storlekarna inte kan identifiera dig med reklam/annan media.
 
Är så sjukt att du trots helt "normala" (vad nu det är, kanske ska skriva norm-accepterade i stället?) storlekarna inte kan identifiera dig med reklam/annan media.
Sjukt kanske men inte konstigt då fotomodeller är minst 170 cm långa och bör dra storlek 34.

Och för den som så önskar lite källor ;).

"För tjejer: - Ålder: 14-21 år
- Längd: 168-182 cm
- Byst: 90 cm
- Midja: 60 cm
- Höft: 90 cm" Källa: Modelljobb.se

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/G1yLyq/har-ar-modellen-for-tiopoangare

http://kläder-på-nätet.com/storlekar.php
 
Är så sjukt att du trots helt "normala" (vad nu det är, kanske ska skriva norm-accepterade i stället?) storlekarna inte kan identifiera dig med reklam/annan media.
Ja, det är ju åldern också, kroppen ändrar sig ju med åldern. Hullet är inte lika fast osv, föder man barn (vilket jag inte gjort) får man bredare höfter med.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 424
Senast: Grazing
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 159
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 460
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp