Sv: Vikttråden 2013 nr 2
Wow! Otroligt bra jobbat!
kl
Jag var med i starten på förra tråden, gick bra till en början men sedan tappade jag motivationen big time och gick in i en enorm sockerfälla och allt gick åt skogen... Semestern ska vi inte tala om

Gick upp till förmodligen det mesta jag någonsin vägt och fick ett bryt när inga kläder längre passade
Så för 2 veckor sedan gjorde jag en tvärvändning. Nu får det fan vara nog!

Jag trivs inte med mig själv så här och det är bara jag som kan göra något åt det. Jag måste sluta ignorera det faktumet.
Jag har ändrat maten till viss del, framförallt så äter jag mat och byter inte ut en middag mot en påsen chili ostbågar

Jag har strukit allt vad godis, kakor, glass, läsk och allt annat som innehåller socker i överflöd heter.
Jag har vägt mig varje dag på morgonen, jag vet att det kanske inte är det bästa då vikten pendlar väldigt mycket, men det fungerar för att hålla min motivation uppe och fokus på målet. Jag har gått ner strax över 2 kg de senaste 2 v. och är mycket nöjd med det. Nu är jag väl på den vikten som jag startade på sist typ... Mitt första mål är att komma under 60kg och nu är jag bara 1,8kg ifrån det! (Jag är kort! bara 155cm)
Vi har 40års jubileum på jobbet med "Glitter och Glamourfest" om drygt 2 veckor, jag hoppas att jag hinner fram till delmål ett tills dess
Så, hur går det för er andra? Några kvar från förra tråden? Har ni nått fram till några av era mål? Framme? Eller har ni som jag trillat ner i godisträsket på vägen

Några nya?