Vikttråden 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vikttråden 2013

Själv föll jag för simning just för att man slipper (det oestetiska) svettandes och sedan var det väldigt praktiskt just då. Nu fungerar det inte alls att komma iväg till simhall, men det var verkligen en bra och skonsam motion som gav bra resultat.

Nu blir det löparskorna tre ggr/vecka, det är lätt och det utgår och avslutas hemma utan att jag behöver ta mig iväg. Hunden kan välja med, och då har jag slagit två flugor i en smäll genom att rasta honom samtidigt!
 
Sv: Vikttråden 2013

kl

Jag har fastnat på 75 kg,vad göra?
Har legat på 75 sen innan påsk och jag kan inte gärna sänka matintaget mer (ligger på runt 800-1000 kalorier om dagen)
 
Sv: Vikttråden 2013

kl

Jag har fastnat på 75 kg,vad göra?
Har legat på 75 sen innan påsk och jag kan inte gärna sänka matintaget mer (ligger på runt 800-1000 kalorier om dagen)

Du äter inte för lite då? Minsta rekommendation är väl 1300 kcal per dag. Vet att jag hade en tid i min förra viktnedgång och jag åt helt enkelt för lite och gick inte ned ett hekto. Ökade med ett gäng kalorier tror det var 200 kalorier per dag och började gå ned igen...Hur knäppt det än låter!
 
Sv: Vikttråden 2013

- 1 kg stod det på vågen idag. Så nu är totalt 13,5 kg mindre Fraggel_Tess att tycka om. 6,5 kg kvar. Målet var egentligen att vara klar till 1/6 men jag tvivlar på att jag tappar 6,5 kg på en månad, men kommer antagligen inte vara långt ifrån målsnöret. Kanske till midsommar om inte annat!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
5 640
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 508
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 353
K
Övr. Barn Jag är och har i många år varit "rädd" för att gå upp i vikt. När jag gick i sexan gick jag upp rätt så mycket i vikt (hallå...
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: geggamojja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp