Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har just nu ett uppehåll i PF 16:8 just pga av min stressmage (haft lite magkatarr-känningar), bara för att den inte ska gå för länge utan mat.
Här hoppar jag med in. Har ett par kilo att gå ner, men det är svårt. Tyvärr är jag väldigt godisglad, suckJag tar mig friheten att starta en ny vikttråd, eftersom den gamla är uppe i 2000 inlägg! Har haft en bra vecka och gått ner ungefär ett kilo, även om en del nog var vätska. Men det har gett en positiv känsla, kroppen känns fräsch och tight och det känns som om jag är på gång!
(-1,6 = 12 kvar)
God morgon Lil-Sis! gaser är inte skoj.
Nej fy fasen!
Nu har jag petat i mig lite lax och potatis och ska hem.
Onsdag blir min nya vägdag![]()
Det blev minus 2 kilo under september, det får jag vara nöjd med, speciellt som min hals har varit ordentligt krånglig och jag inte kunnat träna ordentligt. Förmodligen är det ingen pågående infektion men halsen krånglar när jag blir anfådd så det blir ett försiktigt strketräningspass imorgon och så får kardion fortsatt vänta
@Springsteen Chiapudding gjord på kokosmjölk blir mindre slemmig, knappt 1 dl kokosmjölk till 2 msk chiafrön.
Härligt att det gick bra med operationen och att du får komma hem nu.![]()