Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FairLady skrev:Impregnerar alltid utetäcken innan jag börjar använda dem och efter att jag tvättat dem. När man tvättat dem ett par gånger läcker de som såll om man inte tvättat dem med inpregnerings-tvättmedel...*Bara min åsikt*
mackan skrev:Att impregnera sina ute täcken innan man börjar använda dom är lika logiskt som att man börjar med att preparera nya "väder och vind och friluftslevande" skor. Samma sak efter tvätt, då måste man göra om det. Denna information står även i de flesta täckens användnings manual. annars som sagt förlorar de sin ute funktion och läcker nästan lika mycket som ett vanligt täcke.
mackan skrev:Att impregnera sina ute täcken innan man börjar använda dom är lika logiskt som att man börjar med att preparera nya "väder och vind och friluftslevande" skor. Samma sak efter tvätt, då måste man göra om det. Denna information står även i de flesta täckens användnings manual. annars som sagt förlorar de sin ute funktion och läcker nästan lika mycket som ett vanligt täcke.