Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo veterinäravgifterna är ju inte bilöliga heller...
mellan 150-170 kr har det varit senaste tävlingarna.
Verkar vara lite billigare i södra sverigen, men det är klart, det är nog fler startande hästar att dela avgiften på s a s...
Jo, det kan man ju säga. Fast det är ju mer startavgiften åter än en premie...
Antar söderut att det är ungefär lika "stor" premie som gäller för fjärdeplacerad & längre ner (dvs startavgift tillbaka ca. 80kr)... Eller får man inget alls om man kommer 4:e placerad eller längre ner på en regional tävling nere i söder?, det har jag svårt att tro...
Premier är ju bara på regionala... på lokala är det bara rosetten + ev en keps eller T-shirt (förutom 1:a,2:a,3:a som får plakett också + hederspris också (så det är inte så att man räknar plaketten som ett hederspris, fastän det får de ju...)
Blev lite rörigt
men ni förstod nog...
Lantbruksdjur Jag har läst på lite om kalk visavi målarfärg i hönshus bl.a. här https://www.alternativ.nu/index.php?topic=164117.0
och tänker att väl...
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...