Vilka färger har ni till era fux?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare afsana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 4 286
A

afsana

Undrar vad ni har för färger på er utrustning till era fux?
Jättegärna bilder.
Har själv en riktigt mörkröd fux och vill ha tips.

Sv: Vilka färger har ni till era fux?

Har ljusfux med avblekbara strumpor + ål

i början (6 år sedan) körde jag på ljusblått
sen marinblått

sen gick jag över till grått (med liite lila på schabraken)http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16330000-16339999/640x480/16332649.jpg

sen i sommras var det biege som gällde

och i fredes köppte jag in svarta lindor

men försöker nu köra med så naturliga färger som möjligt, biege, brunt och grått. ev. blått med i med att jag har en hel del i den färgen :D

Jag kan rota fram lite bilder senare i kväll. Jag har i alla fall vitt, marinblått, ljusblått, mörkgrönt, olivgrönt, beigt/cremefärgat och brunt till min fux :)

får hem en rödfux till maj och hon kommer ha plommon lila/lila/vitt/marin/olivgrönt/grönt är tanken...:angel:

[/QUOTE]
Undrar vad ni har för färger på er utrustning till era fux?
Jättegärna bilder.
Har själv en riktigt mörkröd fux och vill ha tips.

Jag har mörkgrönt i både träns och andra tillbehör jätte snyggt och sen har jag ett rosa träns som är jätte snyggt med alla andra tillbehör och ska snart köpa ett lila sätt passar oxå fint ! :)

Rosa träns på fux. Snälla har du bild? Svårt att tänka mig den kombinationen.

Min mörka hade väldigt blandat. Blått, grönt, vanilj, vinrött (var faktiskt ganska snyggt), gult..
Blått
ensam.jpg

En annan mörkis med grått (är bilden för mörk? Min skärm är kass)
vicky3.jpg

Och så rödingen som förr hade blandat, hade samma schabrak och lindor som till första hästen, men som ska få brunt, beige, vanilj och den färgskalan nu. :)
Grått
Ljusare grå
0505172.jpg

Jag är inne på min 6:e fux nu. Jag har som regel haft mest brunt på dem, men fick nu tag på riktigt biliga täcken alla marinblå, så det får väl bli den nya färgen. Den jag har nu är guldfux, men jag har haft alla sorter, både mörka och ljusa fuxar.

Annars funkar

blått
svart
vitt
mörkgrön
beige

det är ju en smaksak, jag har sett här på buke, folk som har rosa på sin fux (ngt som aldrig skulle ske hos mig, då rosa är det fulaste jag vet)

Jag har lite allt möjligt till min fux kille:p Men på tävling har han ljusgrönt:love:
Dålig bild med det ljusgröna:
76173_1203268209.jpg

Och sen så har jag lite lila/rosa på han också:
78302_1202569778.jpg

Jag har nog använt de flesta färger men helt klart snyggast är han i gult!

224.jpg

Blått
th_070501.jpg

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 729
Senast: Hedwig
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Hemmet Sitter och planerar nya tapeter i några rum. Svårt att bestämma sig för hur man vill ha det. Ni som har tapeter, kan ni inte lägga ut... 2
Svar
34
· Visningar
1 512
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 318
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31