Vilka följer ni på youtube?

Jag följer i princip hela svenska youtube-communityt, men det är mycket för att jag antingen känner eller är bekant med mer än hälften. Men bortsett från det så följer jag Superfruit/Pentatonix, Shane Dawson, Jon och Janni osv. Men jag följer ändå ingen slaviskt utan kollar när jag får feeling. Kollar dock på youtube hela dagarna från det att jag vaknar till det att jag somnar. Ja, typ alltså.
 
jag följer inget direkt på Youtube men jag gillar att kolla på diverse TED Talks när jag har tid
Finns otroligt mycket intressant från TED och även Hans Rosling har jag stor behållning av att se flera gånger om.

Senast sedda på Ted Talks var den här :D
 
Jag följer mest olika spelkanaler eftersom dator- och tv-spel är ett av mina huvudintressen. Tittar huvudsakligen på LaFave Bros och Grim Boozed för tillfället, men följer också Polygon som erbjuder både mer analytiska klipp och lite lättsammare saker.

Jag kollar också en del om brott och olösta fall/mysterier, men kan inte komma på några kanalförslag såhär på rak arm. Det brukar bli mer att jag snubblar över något i rekommendationerna och tittar på det, sedan går jag vidare via 'relaterade videos'.

Pop Culture Detective är fantastisk - han gör videos som analyserar både positiva och problematiska element i popkulturen, och förklarar allt på ett mycket pedagogiskt sätt.

Ashens är också en favorit, engelsman som gör videos om lite av varje - t ex retroteknik, spel, och "recensioner" av diverse skräp som folk skickar in till honom. Även unboxing-videos av överraskningsboxar med tema spel och filmer.

Inser nu att jag undviker de flesta av de stora kanalerna, upplever att de ofta har en stil som inte tilltalar mig - det är många som är väldigt glättiga och/eller skrikiga, och det klarar jag inte av att titta på oavsett hur intressant ämnet i videon må vara. :cautious:
 
Ett tag tittade vi ofta på Matkoma. Ganska underhållande. Men visst är det tramsigt, så det får vara en dag man är på det humöret.

Den ene av killarna är ihop med min vän så jag och maken tittar ganska frekvent 😁🙈
Fattar inte hur de får i sig så sjuka mängder mat...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ På Youtube finns det nu en serie "7 vs wild" på tyska. Men det är en stor succé i Tyskland. Jag följer den och tycker att det är kul...
Svar
1
· Visningar
215
Senast: bettysmatte
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hmmm....Hur ställer ni er till det? Big no-no?Tänker då enskilt, inte på grupp- AW eller dyl.Blev lite småobekväm då min chef undrade om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 453
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp