vilka sadlar ska jag titta på

nightcrawler

Trådstartare
behöver en ny extrasadel men vet inte riktigt vad jag ska titta på. ska passa en överbyggd häst som är ganska bred. wintecs vita järn är för litet så jag behöver väl bortåt 110grader ev mer. har haft både wintec och bates innan och dom har passat förutom att wintecen blev för smal. är inte ute efter nån dyr sadel. max 5000kr

Sv: vilka sadlar ska jag titta på

kan tyvärr inte lägga ut bilder för d ä nått fel på datorn. bilder funkar inte alls. har en bates caprilli just nu.

En wintec wide? Det finns ju fina begagnade till bra pris :)
De är ju bra mkt vidare än det vita järnet som är till de andra modellerna.

får kolla lite närmre på dom. har kollat lite annonser och dom verkar rätt ok

Liknande trådar

Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 358
Ekonomi & Juridik Köpte en begagnad Bates Caprilli av en privatperson i maj i år. Valde att köpa en Bates för att kunna byta koppjärn eftersom det är en...
Svar
10
· Visningar
1 885
Utrustning Jag håller på och rider in min häst och funderar över sadlar. Hästen : Liten och ganska kort manke Rund bred rygg Svagt böjd rygg som...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: caballus
·
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 860
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka