Sv: Vilka täcken när?
Har flera täcken men använder inte alla, har sålt några och ska sälja ett till. De här använder jag:
*Vintertäcke Supertex, superbra passform, vattentätt och väldigt fint

Det är hans vardagstäcke som han brukar ha på sej dygnet runt förutom när det är smutsigt eller blött (står i utebox) snordyrt så jag hoppas det håller ett tag..
*Ett till vintertäcke köpt på Granngården som reservtäcke. Det är lite kyligare vid rumpan och inte lika bra passform, men trevlig insida och bra med snabbknäppe, bogveck, halvhals med mera..
* Regntäcke som används vår/höst som övergångstäcke, Thermo Master (gillar inte att det inte har bogfrihet, och jag tycker inte om insidan som blir väldigt ofräsch, men det har en grön/beige färg som aldrig ser smutsigt ut!)
*Fleecetäcke á la börjes 99:- som bara används när han är riktigt svettig och jag inte kan duscha honom.
*Ridtäcke, fodrat med reflex som jag hittills aldrig använt. Är till för att rida i när det är riktigt kallt eller om jag behöver en extra reflex.
Jag ska köpa ett ulltäcke med hals så snart jag har råd

annars tycker jag inte jag saknar något.. Möjligen ett nytt regntäcke till våren.