Vilka tider brukar det vara minst personer i vallokalerna?

Jag har precis kommit hem från röstmottagandet och rösträkningen, vilken grej! Kommer absolut försöka ställa upp nästa gång också. Hade som mest fem pers i kö men en sjujäkla massa förtidsröster som krävde uppmärksamhet. Runt 40% av de i valkretsen hade förtidsröstat.

Gör inte som jag, lade in körkortet i kuvertet. Sååå pinsamt men vi hittade det :o. Då hade jag ändå tagit emot hundratals röster.

Jag la inget körkort i kuvert :D

Jag hade ju förtidsröstat (vilket tog lite tid pga yra pensionärer...) men var med särbon när han skulle rösta här (Dorotea) igår. Ingen kö och väldigt dött strax efter kl 17. Särbon är väl typ 183cm, hans kusin som också var med något kortare.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över... 2
Svar
30
· Visningar
1 928
Senast: Migo
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 255
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka