Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var det för panik?Paniken inför millennieskiftet minns jag. Jag minns också att jag hade magsjuka då och missade hela firandet.
Annars är det nog elfte september som är tydligast.
Man trodde att alla datorer skulle kunna sluta fungera typ? Det var verkligen hetsigt.Vad var det för panik?
Pappa hade en firma som lagade vitvaror, de fick samtal i stil med om hur kylskåpet och micron skulle klara millennieskiftet..Man trodde att alla datorer skulle kunna sluta fungera typ? Det var verkligen hetsigt.
Ja det skrev jag i andra tråden. Palme Mordet jag vaknade slog på tv och dåtidens barnprogram var inställt.Palmemordet. Jag var 8 år och jag och lillsyrran gick upp för att kolla på tecknat i morgonprogrammet, men hela programmet var inställt pga mordet. Så vi gick och väckte föräldrarna istället.
Hahaha, kylskåpet! Helt hysteriskt! Känns så märkligt nu.Pappa hade en firma som lagade vitvaror, de fick samtal i stil med om hur kylskåpet och micron skulle klara millennieskiftet..
Mamma däremot jobbade med IT inom en statlig myndighet och arbetade intensivt innan millennieskiftet för att systemen skulle fortsätta fungera.
Kan ju säga att mamma hade det en aning stressigare än pappa.
Ja, helt bisarrt hur teknikobildade folk var då.Hahaha, kylskåpet! Helt hysteriskt! Känns så märkligt nu.