Vilken är finast av dess två?

Sv: Vilken är finast av dess två?

jag ser ingen skillnad på länken i första inlägget och länken i ditt förra inlägg. Jag kommenterade sidan med tre hästar.

/Malin

Freyr skrev:
den i mitten är "benplaceringen" bäst på! Men vad kort huvud den fick! Gillar kroppen och huvudet på den längst till vänster och benen på en i mitten. Den längst till höger är jättesöt också! :love:

/Malin
JAG HÅLLER MED MALIN :bump: OCH DU TECKNAR VÄLDIGT BRA :love:
/MARIANNE

Kan du tänka dig att rita en Irish Cob?

Jag hann nog ändra mitten bilden så den fick lite längre nos innan du kollade...ursäkta jag förvirrade dej ;)

Visst kan jag det, jag tecknar lite allt möjligt, så länge det inte är fotografiskt i blyerts.

Tack!
Jag har bestämt att det få bli den. Tack alla som sagt sin åsikt :bow:

Liknande trådar

Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: nyttnick
·
Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
956
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 292
Senast: fio
·
Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
444
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka