Bukefalos 28 år!

Vilken bil ska vi köpa?

Sv: Vilken bil ska vi köpa?

Jag har en saab 9-5. Riktigt go att köra. Tycker att man får mycket bil för pengarna eftersom dom ligger så lågt i kurs just nu. Visst det kan ju hända att man får byta vissa saker om man köper begagnat men om man jämför med tex en volvo så är dom både billigare i inköp och att köpa delar till. :)
 
Sv: Vilken bil ska vi köpa?

KL

Kul att den här tråden (som jag helt glömt av) kom upp igen.

Nu har vi köpt en Passat som vi tycker passar oss perfekt. Vi provkörde också en Toyota Avensis, men den tappade lite på att min man inte satt lika bekvämt i den (sämre inställningsmöjligheter för framsätena). Annars tycker jag att Avensis verkar vara en riktigt bra bil.
 

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Bonita4
·
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 033
Senast: golit
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: aiquen
·
Äldre Jag letar ny bil och skulle vara tacksam för lite input! Jag har 12 mil tor mellan jobb och hem dit jag reser 3-4 dagar per vecka, så...
Svar
14
· Visningar
1 601
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ekonomiska beslut
  • Vardagspusslet - Airfryer
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp