Vilken dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag och min pv röjt i trädgården, tänk er övervuxen djungel med 1-2 års torra löv och kvistar på marken. Men också att hon som äger huset som vi husvaktar för verkar vara tokig i gamla kokosnötter! O_o
Vi har inte ens palmer i trädgården men jag har plockat upp säkert 100 gamla torkade kokosnötter och slängt idag. Och det är säkert 100 kvar. Jag gillar det här huset mer och mer och fasen vad trädgården har potensial att bli sååå bra! Men det är så mycket skräp och junk överallt och hembyggen som ser förjävliga ut, typ egna inhägnade med nät "växthus". Ser verkligen sjukt illa ut. Även skulle jag vilja slänga ut hönsen och hönshuset. Eller om man fixade ordning bakgården kunde jag tänka mig att ha höns för dom är sällskapliga och äggen är fantastiska. MEN. Dom pickar, sprätter och skiter överallt! Hade gärna hägnat in dom stort istället för ha dom lösspringande 24/7.

Vi spelade på lotto idag, dragning på lördag. Vi planerar att vinna 4 miljoner dollar :laugh:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Alltså jag börjar gilla det här huset mer och mer... Jag önskar att det blir till salu och vi en dag kan köpa det. Som det är nu, är det...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp