Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som frågan lyder... Vilken färg tycker du är snyggast? På chabrak och kantband?? Har sett att det är mycket ljusa färger, lila, rosa mm. Kunde vara intressant att se vad folket tycker är snyggast!
Min gråvita häst har de flesta färger. Gillar mest, grått med rosavit kant el rosa med vit passpoal el marin med rödvit kant, rött med vit passpoal. Men så har jag just nu snöat in på klara färger som Limegrön med svart kant och vit paspoal och mörk lila eller turkos. Men de senaste har jag sytt själv för de färgerna har jag inte hittat på färdiga schabrak och jag hade ändå tyget.
Jag är en väldigt tråkig person och gillar svart, grått och vitt bäst. Kan sträcka mig så långt som marinblått också Hoppas jag blir mer färgälskande i framtiden!
Creme, brunt, svart, marin, grönt och grått är ofta säkra kort, beroende på nyanser så klart. Jag tycker det är svårt att säga en speciell färg, det har väldigt mycket att göra med hur schabraket ser ut i övrigt.
Jag har ett rosa schabrak med rosa kantband och pållens namn i guldskrift på snedden.
Fast nu kan jag inte använda det för jag har köpt en bomlös sadel.
Men snygg är den!!
Grått, rosa, cremevitt, plommon, svart och vinrött är mina favoriter. Brunt är snyggt i kombination med en mer spännande färg, typ rosa och creme. Har haft vit och svart häst.
Jag har en mörkbrun häst, som jag tycker passar i det mesta. Dock är jag själv svag för blått så det har han en del i olika nyanser och med olika kantband/passpoaler. Men mitt favoritschabrak just nu måste vara det turkosa med grått kantband som jag köpte på mässan i globen i höstas. Hästen passar verkligen bra i starka färger!
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Hundavel & Ras Ja jag har sett och hört det där med rädslor med.. mest nu efter jag köpte min.
Men som valp var han inte alls som en terrier. Han var...