Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar denna modellen på grimma, finns i andra färger men tror denna hade varit fin på din med tanke på den ljusa manenVilken/vilka färger tycker ni passar bäst till denna unga dam? Silverbrun. Grimma och grimma skall köpas in.
Visa bifogad fil 174649
Lite klurig ändå, manen har en lite kall ton och pälsen en varm. Jag tror lingrönt, plommon och dov petrol skulle vara snyggt eller att helt enkelt matcha manen med t.ex champagne.Vilken/vilka färger tycker ni passar bäst till denna unga dam? Silverbrun. Grimma och grimma skall köpas in.
Visa bifogad fil 174649
Skogsgrönt, mörklila, olika ljusare nyanser av brun/beige, rosa.Vilken/vilka färger tycker ni passar bäst till denna unga dam? Silverbrun. Grimma och grimma skall köpas in.
Visa bifogad fil 174649
Jag har haft två hästar med liknande färg. Jag hade/har en del beige, crémevitt, vitt, brunt, marin, khakigrön, skogsgrön, petrol etc. Också haft turkost, cremegul etc.Vilken/vilka färger tycker ni passar bäst till denna unga dam? Silverbrun. Grimma och grimma skall köpas in.
Visa bifogad fil 174649