Vilken färg på säkerhetsväst?

Miss Sixty

Trådstartare
Så nu har jag bestämt mig för att inte göra om samma mistah som förra helgen när både hjälm, revben och knä gick sönder:crazy:

Men vilken färg ska jag välja på säkerhetsvästen?
Jag har en svart titan GPA eller ska man säga hade?
Men kommer köpa en ny sen har jag en marinblå JW hjälm. Jag tror att min tävlingsfärg blir marinblå men vill även ha lite fler färger att kunna tävla i.

Har till och med funderat på att köpa en rosa GPA hjäl och rosa säkerthesväst för att senare tävla lite fältävlan i det:p

Vilken färg tyckerni jag ska börja med att köpa marinblå eller svart? För fry kommer antagligen bli båda färgerna till slut men vilken ska jag börja med?

Dagens i - lansproblem:p

Sv: Vilken färg på säkerhetsväst?

INTE rosa iaf!.. det är ju inte ens fint till fälttävlan:eek:

Jag skulle valt marinblått. Tycker det är snyggast!

Nej inte rosa i alla fall, håller med föregående om det.

Jag tycker nog någon blå nyans, grå eller svart är snyggast och oftast lätt att kombinera med ridkläderna också. Kanske en som är svart/grå t.ex.? Eller blå/grå? :)

Är det en Zippa du ska köpa? :)

Ja de är en Zippväst det blir nog en marinblå nu och senare en svart. Rosa blir det senare ändå;)

Jag är ju ingen seriös fältävlansryttare utan de blir mest bara skoj:p

Marinblå. De tycker jag är finast och det funkar till allt. Min är marinblå (inte för att jag anv den, men jag Har den iaf...)

no no no!!
iiiiinte rosa!! inte ens snyggt på en b-ponny unge i terrängen :crazy:
ska du ha blå hjälm och kavaj tycker jag du ska ha en blå väst oxå!

Hehe okej :p
En rosa-svart annars kanske? Vore inte det lite tufft? :D:idea:
Bara rosa tycker jag personligen ser lite "mycket" ut, men jag vet inte det beror väll på vad man tycker själv. :)

vad hände? hur bröt du revbenet o knäet? :eek:

Var det 4åringen som var lite vild? ;)

jo jag tycker det e ballt med rosa osv, men satsa på en neutral färg, jag skulle nog ha valt svart, det kan du ha till alla färger, marin e också snyggt, men marin e inte lika snygg om du väljer att ha grönt eller rött på dej :) så som sagt, svart går till allt! :D

Svart tycker jag.
Jag tycker det är en bra färg - blå västar är så vanligt.

Tar du nånsin på dig en rosa säkerhetsväst så känner inte jag dig längre :devil:

okej :p har du köpt en ny häst nu? -här hänger man inte med-

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 518
Senast: JennyLz
·
Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm och är orolig på hur dom på min lilla ridskola kommer att reagera. Det brukar inte vara jätte mycket...
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 445
Senast: Sirap
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en... 2
Svar
24
· Visningar
4 905
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka