Vilken färg?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Venezuelas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 052
V

Venezuelas

Vilken färg passar igentligen till en rödskimmel?
Nån säger rosa, lila & röd, en annan säger mörkgrön, jag säger svart..

Vad passar igentligen bäst :confused:

DSCF4304.jpg

Sv: Vilken färg?

8 stycken har kollat.. Och ingen har svarat..

jag tycker nog också svart.inte sånda där mesfärger som rosa, det skulle skära sig! Kanske klarblå också..det skulle den där lilla runda saken va jättesöt i! :idea:

Jag säger svart, mörkt gröna toner och mörkt blåa.

Håller helt med TonicWater: Svart, mörka blå och gröna färger. :D

Inte råsa och absolut ej rött. Det skär sig ju till en fux.

Jag har haft en ponny rödskimmel och det finns inget som är sötare än när man blandar rödskimmel med rosa:love: Så otroligt sött!

svart går ju jättebra, annars mörka färger i blått och grönt. Absolut inte rosa eller rött/vinrött. Det är jättefult på fuxar, skär ju sig.

Det är klart att det skär sig och det är det som är det söta. Kanske inte på en stenseriös, högpresterande dressyrhäst (men det såg det ju inte ut att vara på bilden) däremot på din lilla goding skulle det vara supersött!

*KL*

OKej.. Det står mellan mörkgrön/blå & svart då...
Personligen tror jag det faller på marinblå & grön *måste ha 2 färger*

tycker den dära grimman var jättefin. Efterso rött är en sådan stark färg är det svårt att hitta någpt som passar till rödskimmlar och fuxar. Men visst, det är alltid gulligt med rosa

En annan fråga.. Vad är det egntligen för färg på grimman på bilden? *färgblind*
Den är fin, men jag blir inte klok på färgen.. :confused:

oh, vilken söt :love:

Mörkgrönt eller vinrött kanske?

chockrosa var den.. den var... Nu är den blek som bara den

Jag tänkte att den nog var blekt röd, men jag var tvungen att fråga.. Då hade jag nästan rätt! :D Tänkte säga att den passade fint, men kanske är lite tam, lite mer färg vill man nog ha.. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 191
Senast: Asko
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 037
Senast: Sel
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Freazer
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur