Vilken färg?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magic_Mac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 70
  • Visningar Visningar 3 263
Sv: Vilken färg?

Det kostade 500kr;) Stog att det var mässpris och det egentligen kostar 599kr:D

Alltså schabraket kostade 500kr och huvan kostade 350kr;)

Tyckte också det var lite dyrt, men samtidigt hade dom sänkt priset på shabraket:)
Så det blev billigare ändå:D

Första gången jag köpte JW schabrak, det kunde ju inte jag veta:p ;)

det verkar va många som ska köpa just det där marinblåa med röd/vid passpoal :crazy:. Såg du om de hade många kvar? Köpte du det av skara?
*ska dit imorron....:d*

Jag köpte det från Skara och dom hade ganska många schabrak kvar:)
Men jag åkte hem vid halv sex,ganska tidigt,så alla kanske är borta tills imorgon:angel:
Men dom har väl kvar ett till dig;)

*kl*

Ska köpa ett till JW schabrak imorgon, så behöver mer tips på färger:) :p ;) :D

Men jag har ju redan ett mörkblått... Känns onödigt att ha 2 mörkblåa med olika passpoaler.:p
Har funderat på ett brunt, men när jag såg det på mässan, så var jag inte så sugen längre:p

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
170
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 409
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Sel
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka