Vilken Fårskinnspadd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _otursbarn_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 906
O

_otursbarn_

Ska köpa en fårskinnspadd till pållen att ha under sadeln tills han har musklat ryggen mer. Tittade på en i ridsportaffären (en globus) men det kändes som syntet och inte fråskinn.

Vart kan mna hitta en prisvärd , bra och snygg fårskinnspadd helst inte över 900 kr.

Sv: Vilken Fårskinnspadd?

mattes är jätte bra, för det är tunnel på de och sånt! rekommenderar de starkt. Tror jag har sett de för 850 kr. ;)

jag har en från dream horse eller de heter iaf själva padden =)
den e super jättefin me rätt mkt ludd!! hehe :D

Kan inte sy...

Tror det får bli en Christ elelr horse dream.
Ska se vart jag kan få tag på nån av dom billigast och vilken som sitter snyggast på sadeln..;)

Har också en matte's. Jättebra med en "luddfri" kanal. Priset kan dock variera väldig på samma modell, så det lönar sig att kolla runt på priserna! Vi sålde mattespaddar för 700, och på andra ställen ligger de runt 1000 :eek:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka