Bukefalos 28 år!

Vilken fiktiv figur är du?

LindgrenV

Trådstartare
Jag brukar inte göra sådana här tester, men denna var rolig! Så, vilka fiktiva figurer är ni? :)

Fiktiva figurer


Jag blev Frodo:

Frodo är en envis och ståndaktig hobbit. Löser svåra problem men är ofta en anspråkslös hjälte. Är trofast och månar om sina vänner.

Jag och en av mina bästa vänner provade även att göra varandra utefter hur vi uppfattar varandra. Hon fick mig till Superman (Hon blev Karl-Alfred för mig :o)

Stålmannen har aldrig träffat på sin överman. Är stark själv och ser styrka som en god egenskap.

Nu vill jag veta vilka fiktiva figurer ni är! :bump:
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Lancelot

Lancelot är en av riddarna kring runda bordet. Är emotionell och förblindas av kärlek. Det ohämmade begäret blir dock för mycket.

Baserat på just de egenskaperna där stämmer det dock inte särskilt bra in. Jag blir aldrig förblindad av kärlek, tvärtom, och jag är nog snarare åt det kyligare än emotionella hållet, men okej. :p
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Ivanhoe

Ivanhoe är en engelsk riddare som strider för det rätta. Är ambivalent i kärleken och drabbas av ett triangeldrama. Finner till slut den rätta.


Haha underbart :D
Jag älskade Ivanhoe-filmen när jag var mindre :p
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev också Ivanhoe när jag svarade annorlunda på ett av alternativen som jag var 50/50 mellan :p
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Kulla-Gulla är en godmodig och omtänksam föräldralös flicka. Visade sig vara rik men behöll sitt goda omdöme :D
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Zorro,
"Zorro överraskar ofta motståndaren. Är en maskerad dubbelnatur. Hjälper de svaga och vill egentligen alla gott."


, bror min blev Barbie :D
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Asterix :p haha

"Asterix är en tapper galler som blir urstark av en trolldryck. Klår gärna romare med sin stora kompis Obelix."
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Ivanhoe :D

Ivanhoe
Ivanhoe är en engelsk riddare som strider för det rätta. Är ambivalent i kärleken och drabbas av ett triangeldrama. Finner till slut den rätta.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Kitty. Inte helt nöjd med det eftersom jag definitivt inte är präktig! :eek: Däremot är jag nog hyfsat ung (och ser definitivt yngre ut än min ålder) och jag ser mig givetvis som smart och bra på allt jag tar mig för :D

Kitty är en ung och smart problemlösare. Hon är präktig och bra på allt hon tar sig för.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Afrodite
Afrodite är skönheten personifierad. En antik gudinna vars kärleksmakt inte är att leka med.

Jag måste nog hålla med, iaf gällande att jag är kärleksfull. Vacker vette 17 :D
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Odysseus
Odysseus är en klok och listig kung. Äventyrlig hemvändande äkta man och far.

Jag ska bli KUNG:D och man.. och far... hur ska det gå till?O_o
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Sherlock Holmes.

Sherlock Holmes
Sherlock Holmes är urtypen för den skarpsinniga privatdetektiven. Han är en slipad logiker som gärna kopplar av med fiolspelande eller morfin.

Haha stämmer ganska bra ändå :D
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Joakim von Anka
Joakim von Anka är världens rikaste anka men samtidigt den snålaste. Gillar att bada i pengar.

Trots att jag svarade att jag lever med lyx i överflöd. De verkar ju inte ha fattat någonting om Joakim :rage::p

Pojkvännen blev Mumintrollet
Mumintrollet är ärlig, konservativ och lättsårad. Familjekär och vill inte flytta hemifrån.

Stämmer nog in :D
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Blondie

Blondie är en driftig tidigare hemmafru som nu driver en cateringfirma. Har fullt sjå med att hålla koll på sin familj, inte minst Dagobert, hennes drönare till make.

Njaaaa, vet inte det jag. Cateringfirma skulle jag aldrig ha och inte en trist och lat man heller!
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Sisyfos.


Sisyfos är den mytiske kungen som
arbetar och stretar på. Inget berg är för
högt men det går snabbt utför igen.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev farbror Melker haha..! Vet inte hur man ska tolka det :)

Farbror Melker
Farbror Melker är en kärleksfull familjefar och en vardagsfilosof. Genomsnäll och totalt ohändig. Har oftast minst ett barn i hasorna.
 

Liknande trådar

Relationer Hola buke! Jag är inte en smygis i vanliga fall men detta får bli anonymt pga lite känsligt ämne. Tidig vår började jag i en ny kör...
Svar
8
· Visningar
1 566
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp