Bukefalos 28 år!

Vilken fiktiv figur är du?

Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev också Lancelot.

Lancelot är en av riddarna kring runda bordet. Är emotionell och förblindas av kärlek. Det ohämmade begäret blir dock för mycket.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Apollon:

"Apollon är en grekisk gud som ger bot, hälsa och kraft. Är naken, vacker och muskulös och bär ofta en lyra."

Jag föredrar faktiskt kläder och min muskulösa kropp gömmer sig just nu under några kilo övervikt. :D

Men vacker är du och givetvis släpar du runt på en lyra :D
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Bella från Twilight

"Bella är den duktiga flickan som tar hand om andra och gör allt för kärleken till sin älskade, familjen och vännerna. Har förmågan att dra till sig olyckor."

Vette fan om jag tycker det stämmer.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Aladdin: "Aladdin är sin egen lyckas smed. Från början lat och fattig lyckas han med lite hjälp komma upp sig i livet."

Öhm, vet inte om det är så himla slående rätt :p
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

(Gör som min häst o drar av sisådär 25 år på åldern mellan varven...) :o

Lucky Luke
Lucky Luke är snabbskjutande och tvekar inte att satsa allt. Vill gärna följa lagen och ser sig själv som djurens vän. Gillar solnedgångar.

Solnedgångar är något av det vackraste jag vet, med alla dess färgskiftningar och i övrigt känns det inte helt fel... ;)
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Kurt Wallander

Kurt Wallander är polisen som älskar opera men har svårt med personliga relationer. Har ett hälsofarligt intag av alkohol och skräpmat.

öh? nej! Gillar då inte opera, inte svårt med relationer och heller inte ett hälsofarligt intag av varken alkohol eller skräpmat. O_o vafasen liksom!
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

*kl*

Indiana Jones
Indiana Jones är vetenskapsgurun som alltid löser gåtan. Vill gärna arbeta ensam men är inte främmande för nya bekantskaper. :p

Stämmer väl hyfsat ;)
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jaha. Det här ska tydligen vara jag. :)

Afrodite
Afrodite är skönheten personifierad. En antik gudinna vars kärleksmakt inte är att leka med.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

På något sätt känns den där beskrivningen inte helt fel på dig (alltså gentemot den bilden jag har av dig) :) Fast du ser givetvis inte ut som en elefant i grön kostym.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Det stämmer faktiskt väldigt bra (ja, välklädd beror väl på vem man frågar och vilken dag det är kanske ;)), men framför allt den biten om att jag är en mycket populär kung! :D
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev "Jason":

"Jason är ett kungaämne i antika sagor. Måste först hämta det gyllene skinnet men trots genomfört uppdrag fick han inte sin titel."

Bådar ju gott inför framtiden :o
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag vart David Copperfield - vem fan är det :crazy:
David Copperfield är både flitig och tapper. Optimist trots motgångar.

Och näe.. Jag tror inte det där stämmer alls xD Varken flitig eller tapper! Eller jo... Kanske tapper?
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Alfons Åberg

"Alfons Åberg är anspråkslös och har livlig fantasi. Trivs bäst ensam, med pappa eller med sin låtsaskompis. Är snäll och glad ibland och dum och busig ibland."

Tycker det stämmer ganska bra :p
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

Jag blev Pippi :p

Pippi Långstrump är världens starkaste flicka som klär sig lite udda. Med sitt rebelliska beteende fortsätter hon att utmana vuxenvärlden. Har apa, häst och villa.
 
Sv: Vilken fiktiv figur är du?

*kl*
bara jag som blev Mowgli?

"Mowgli är lillkillen som lär sig djungelns lag. Är inte rädd för vargen men anser nog att lika barn leka bäst. Föredrar björnar och pantrar framför tigrar."

Hur bra det stämmer på mig har jag ingen aning om :p
 

Liknande trådar

Relationer Hola buke! Jag är inte en smygis i vanliga fall men detta får bli anonymt pga lite känsligt ämne. Tidig vår började jag i en ny kör...
Svar
8
· Visningar
1 566
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp