Sv: Vilken Hingst??
Nu svarade du nog fel..
jaa.. Vilken stam har hon.. Hur är hon att rida?
Nu svarade du nog fel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jaa.. Vilken stam har hon.. Hur är hon att rida?
då jag personligen tycker att halvbloden är dressyrhästar. har funderat på antingen P.R.E andalusier, hannoveranare eller liknande..
Men då är det ju jätte-enkelt! Ta vilken hingst av vilken ras som helst, avkomman blir ju till vad du gör den till och blir den inte det så är det ju du som gjort ngt fel... det är lika mycket arbete med vilken unghäst du faktiskt har det är faktiskt inte någon större skillnad på ett vbl och en häst av annan ras de blir vad man gör dom till..
Menar du på allvar att du nu i JULI börjar leta hingst till ditt sto som du skall betäcka i år???
Det kan faktist finnas flera orsaker som vi inte vet om. Och därför letas det hingst nu.
Bor man vid polcirkeln så kanske märra inte kommer igång förrän så här sent.
Sedan finns det en positiv grej i det hela.
Priser på hingstarna kan vara förhandlingsbara
AM
ja precis.. jag har just nu bestämt mig för att använda pre hingsten diestro som kommer fungera ypperligt som första hingst.. avkomman ska användas till olika grenar ex fälttävlan det är därför jag vill ha en litre grövre modell som klarar påfrestningen..