Vilken hjälm har ni?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 279
Sv: Vilken hjälm har ni?

Jag har ngn från hööks, ljusgrå, med ventilation fram. Rätt billig :) Fast den är väldigt rund och jag har strl. 62 (!) på den, så jag ser ut som en liten svamp :S

Sv: Tillägg..

Jag har en charles owens och jag ÄLSKAR den måste dock byta ut den nu för har haft den ett tag nu... Kommer aldrig byta till nån annan hjälm sitter som en smäck och den är UR snygg... :D Men den har jag för mig att jag iaf betala en 2000 för..

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
756
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka