Vilken hopphingst?

Ladyyy

Trådstartare
Jag har ett sto f. 2011 e. Fetcher N ee. Feliciano. Hon är SWB. Hon har en kort rygg och inte så grov i typen,hon är ca 165 cm hög. Hon är en väldigt snäll häst men med MYCKET huvud. Hon har inte så mycket go i sig i ridningen och hoppningen, utan tar det som de kommer.

Jag vill hitta en hingst till henne som är helt tvärtom, längre rygg, grövre typ, runt 170 cm hög, en hingst med mycket power i sig men ett lugnt psyke. Det ska vara en hopphingst som man känner igen eller hört talas om tidigare som har bra resultat och lämnar fina och duktiga avkommor. :)
 

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
566
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 051
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
3 274
Senast: cirkus
·
Avel Bara rent hypotetiskt nu, jag har inget sto eller något, är bara nyfiken :) Vad finns det för dressyrhingstar som lämnar mindre och...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
14 963
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp