JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vilken kanonstart på dagen
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
pippi27
Startdatum
Startdatum
8 Apr 2004
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
852
När jag kom ner till ormrummet imorse såg jag att en av ormarna fått ungar inatt
Det blev bara 9 och en verkar väldigt hängig så jag tror inte den klarar sig
MEN ändå! Har väntat med spänning på den här kullen.
skoj..
grattis
Vad roligt!!
Vad är det för sort?
Åh vad kul! Vilken sorts orm är det?
kul kul!!
fast är inte så förtjust i ormar..
Grattis! Kul!!!
Det är Boa Constrictor imperator lokalition colombia.
Tyvärr så har två dött
.
Men dom som är kvar är pigga och alerta!
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Katt
Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Samhälle
Jag har två gånger den senaste tiden varit på bio tillsammans med min systerson som är nio. Och har efter dessa två besök börjat fundera...
2
Skola & Jobb
Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer...
2
Fågelobservationer
Övr. Djur Jag hörde den där bakgrunden när min partner skickade ett röstmeddelande. Så himla mysigt. Frågade direkt om det var en gök.
Nytant
48 minuter sedan
Svar: 110
Visningar: 21 404
Djur
Flytta med utekatt
Övr. Katt Uppdatering! 😊
Nu har vi flyttat och herr katt fick vara inne i början. Han var livrädd inne i huset första dagen men vande sig sedan...
Emmmmma
Idag kl 00:08
Svar: 11
Visningar: 836
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
Igår kl 23:47
Svar: 1 468
Visningar: 44 872
Djur