vilken kavaj? hjälp mej

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MariaAhmira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 813
M

MariaAhmira

finns säkert massor av strådar om det här menmen..:p

ska köpa ny kavaj nu efter nyår...funderar på den där ursnygga kritstrecksrandiga kavajen från h**ks.
Det jag undrar är alså hur är passformen för att vara av den "billigare" varianten av kavaj?? (då jämför jag med kavajer för ett par tusen, som jag inte vill köpa någon för:p)
ska nämna att det är dressyr jag tävlar på min kolsvarta häst (:love: älskar dej Sjerkje:love: )
det skulle väl vara läckert med den kavajen?eller?:)

vad har ni för kavajer?

Sv: vilken kavaj? hjälp mej

Ja tycker den kritstreckrandiga är ursnygg, skulle själv ha valt den, men vet inte hur passformen är. och det blir säkert ännu läckrare när du rider på en svart häst.
Och så är det ju bättre att spara lite pengar och satsa dom på hästen i stället, för en lilla sötnos måste ju må bäst.
Lycka till på tävlingen

Jag har en kritstreckrandiga från jacson, jätte smygg och i bra kivalitee och desutom billig.

Nu kan jag inte uttala mig om hööks kavajer, men mkt på hööks är inte värt pengarna man lägger ut... (enligt mig i alla fall)

/M

nu är jag riktigt nära att beställa kavajen, bara några knapptryck ifrån!
har inte beställt därifrån någon gång innan, man kan väl skicka tillbaka om den inte passar eller?:crazy:

hehe, läste just köpvilkoren:p
det va ju bra!

gäller de också rea varorna??

men hoppas du blir nöhd och att den passar =)

/M

lev.tid. 7-10 dagar...spänd väntan!:)

Överlag tycker jag inte om Hööks kläderna alls, konstig passform osv.
Kan dock inte uttala mig om just kavajen. Men Jacson brukar ha mycket bra kvalité i jämförelse med priset, så jag skulle också spana in deras kavaj i stället! Finns t.ex. hos Lillhästen i Stav www.lillhastenistav.se

Liknande trådar

Utrustning Har nyligen köpt ny häst och tusentals saker till honom, och nu känner jag att det är dags att uppdatera även min egen utrustning. Men... 2
Svar
23
· Visningar
2 872
Senast: Melina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka