Bukefalos 28 år!

Vilken knapp ska jag trycka p[_

movi

Trådstartare
Ja,som ni ser,datorn har f[tt spunk..
Jag satt och [t,och skrev samtidigt,ingen bra kombination,n[got kom jag [t och nu skriver den inte alla bokst'ver r'tt..

Just nu 'r det v'ldigt sv[rt att skriva inl'gg som man f;rst[r!:D
 
Sv: Vilken knapp ska jag trycka p[_

Det är inte så att du lyckats då in engelskt/amerikanskt tangentbord?
Jag lyckas ibland för jag håller in shift (tror jag det är) för länge när jag sitter och tänker.

D[ blir texten s[ h'r

Byta tillbaka är inget svårt, till höger på blåa randen längst ner står en liten ruta kolla om det står SV eller EN i den
 
Sv: Vilken knapp ska jag trycka p[_

Alt+Shift är det som växlar, och växlar tillbaka.

Är sugen på att med lecakulor stena till döds den idiot på Microsoft som kom på den "goda" idén att ha två tangentbordslayouter installerade som default på alla språk utom amerikansk engelska.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Ni ser rubriken... Jag är nära att bli erbjuden en ny tjänst på mitt jobb och jag får uppriktigt sagt nästan panik..! Jag vet varken ut...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Smulu
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 168
Senast: anyberg
·
Hästmänniskan Jag känner att bara måste få skriva av mig lite ang. en fruktansvärd grej! Jag ska försöka göra det så kortfattat jag kan. Jag hade...
Svar
15
· Visningar
3 217
Senast: Nea86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp