Vilken modell?

Quinny07

Trådstartare
Någon som vet vilken Henri de rivel modell denna är?

32491036.jpg

Hittar inget om det på själva sadeln. Står bara "Sellier henri de rivel france". På sadelstroppskyddet.

Köpte den begagnad, därför vet jag ej modell. Bara tum & bomvidd.

Sv: Vilken modell?

Är du helt säker? :) Tack för ditt svar! Den är superskön att rida i! Men börjar tyvärr bli för trång för min häst så försöker hitta en likadan fast med vidare bom! Men svårt att hitta rätt om man inte vet modell.. ;)

Sv: Vilken modell?

Följdfråga ang Hdr: Någon som vet hur hoppsadeln fletcher är i bommen jämfört med lutetia? Är fletcher mer svängd än Lutetia? Hur är dressyrsadeln anthenor i bommen?

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka