Vilken ras?

Intressant och svårt att det finns så många olika varianter i raserna, tänker då på golden. De uppfödare jag fastnat för är dock de som gjort bph så det känns bra i alla fall.

Fick upp ögonen för engelsk springer spaniel och welsh springer spaniel i en annan tråd, har inte läst på så mycket om dem än men gillar det jag läst hittills. Återstår att se när jag kollar mer om det kanske är för mycket hund för oss.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
Svar
16
· Visningar
353
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 508
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 465
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 315
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp