Vilken ras?

mimus

Trådstartare
Såg ni filmen igår.
Livet från den ljusa sidan.
Den lilla hunden som var med, vilken ras var den?

Sv: Vilken ras?

:love:

Tack!!!

Jag blev upp över öronen förälskad.
Nu ska jag söka info.

Undrar om man kan ha den med en väldigt aktiv men gudomligt snäll foxterrier och som stallhund?

det va så lite ;)

Hör med Zlatan hur den är i sättet å om du söker på hennes trådar får du se gudomliga bilder :love:

Av en slump hittade jag denna tråden och undrar om du har skaffat någon Petit Brabancon än. :D :love:

Nej, tyvärr inte alls.

Sonen och jag försöker bearbeta sambon, men har inte lyckats.:angel:

Vi har en släthårsfoxterrier, och jag har väl lite funderingar på om det är raser som går bra ihop.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 883
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 136
Senast: Lobelia
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 171
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 425
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka