Bukefalos 28 år!

Vilken textrad är eran favorit?

"And if rain brings winds of change
Let it rain on us forever
I have no doubt from what I've seen
I have never wanted more"

"Set me aflame and cast me free
Away, you wretched world of tethers
Through the endless night and day
I have never wanted more"

Båda ur VNV Nation - Solitary
 
Jag har alltid lyssnat mycket på musik och fram tills jag hörde denna låt så skulle jag nog aldrig kunnat säga en "favoritmening" i en låt. Men sen jag hörde denna så har jag sagt många gånger att jag bara älskar denna textrad, och det gör jag nog än. Jag har i alla fall aldrig känt på samma sätt igen som jag gjorde med denna mening. Den gick rakt in i hjärtat!

"Jag tror, när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än"

Du är snart där av Håkan Hellström

(Jag är ingen obotlig optimist på något sätt, men jag tyckte de orden kändes så fina och tröstande på något sätt. Ger mig på något sätt perspektiv på att det finns ett helt liv framför mig och jag har ingen aning om vilka saker, känslor eller erfarenheter som finns kvar att uppleva ❤️)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
653
Äldre Det kan väl inte bara vara jag som har vissa speciella låtar som jag relaterar till en viss person eller situation? Är lite nyfiken...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 775
Kropp & Själ En tråd med Dina vackra texter eller Låttexter som Du tycker är vackra och har en mening. Texterna kan vara författade utav dig själv...
2
Svar
23
· Visningar
3 294
Senast: zanque
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 762
Senast: Sparkling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp