Sv: Vilken transport till en stor häst?
Aha, även väggen in till sadelkammaren?
Aha, även väggen in till sadelkammaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill minnas att jag radade upp några typfel...som ofta förekom på just denna verkstad. Men kan nämna några igen här...Maran skrev:Passar på att fråga dig samma sak som jag frågade i någon annan tråd för en tid sedan, men fick inget svar då. Vad är det som är vanliga anledningar till att släpen hamnar på verkstaden? Typfel för speciella modeller/märken osv? Som amatör har jag lite svårt att förstå att det kan vara så himla mycket som krånglar på släp. Det är ju inga bilar direkt.
Piraja skrev:FT Niewiodow
månFare skrev:hmm har aldrig hört talas om det märket. Finns det Återförsäljare i Sverige?
Ryktesvägen säger att Kabe ska ta över det...men som sagt... Det är ett ryktemånFare skrev:hmm har aldrig hört talas om det märket. Finns det Återförsäljare i Sverige?
Okey! Men hästen....jätte fin!Piraja skrev:Ryktesvägen säger att Kabe ska ta över det...men som sagt... Det är ett rykte
Har tyvärr ingen bra bild...men här bakom syns den lite...:
![]()
...och, jag driver för fullt!!! Så inga kommentarer över mig som ryttare, tack![]()