Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alazan skrev:Jag har en Ifor Williams och jag skulle aldrig byta bort den!Den är väldigt funktionell, genomtänkt och lättarbetad! Och hästen står väldigt stabilt i den.
alice skrev:Om jag skulle köpa ny transport idag (och jag inte behövde tänka på finanserna) skulle det utan tvekan bli en Rice Beaufort!Den har de detaljer, konstruktion och säkerhet jag vill ha.
När jag skulle köpa en transport föll valet på Christ och det ångrar jag inte även om den saknar viss utrustning som Ricen har, samt att kvalitetskänslan i Rice är sju gånger större....
//Alice
Taklucka (ventilationen är det inte något fel på alls, men jag kommer ev att behöva täcka för fönstren pga rädd häst coh då vill jag ha extra luftintagJane_Done skrev:Vad saknar du i Christen? Jag är grymt sugen på en nämligen![]()
Jaha, det missade jag vid beställningen....Aja, sånt som händer!Jane_Done skrev:Okej, takluckan finns ju som tillval och även alugolv.
Fronturlastning vill inte jag ha så det är okej för mig. Mörkblå ja... eftersom jag har ägt en svart bil så väljer jag ljusa transporter.![]()
Hrm, får nog sälja en njure tror jag och köpa ett nytt släp.
Boj Bravo 216 (dvs utan sadelkammare) har lägre tjänstevikt än Christ Carat. Kolla på resp. firmas hemsidor så ser du det.Rotterö skrev:Jag har kollat på christ carat den gillar jag .
Jag använder inte vagnen så mycket . Så jag behöver ingen lyx.
Boy är så tung med boggi och dyr. Annars gillar jag den.
Jag vill ha en boggi som väger 1450. Så den får lasta bra. Och priset får inte vara för dyrt.
Tja, om pengarna inte spelade någon roll skulle jag köpa ett Boj Classic med kombiramp. Fautras verkar väldigt bra också, men de har för hög tjänstevikt för att de ska vara lätta att dra med min bil.Rotterö skrev:Om ni skulle köpa en transport i dag vilken vagn skulle ni köpa.