Vilken TV-serie sk jag se

Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Jag tänker bara ignorera ditt önskemål om korta avsnitt, för Sherlock (BBC's version) är så sjuuukt jävla bra! Avsnitten är 1 h 25 min långa, men åh så fantastiska. Säsong 3 börjar idag!! :bump:

Och säsong ett och två (totalt sex avsnitt, så även om avsnitten är långa är det ju inte en serie som tar tre år att ta sig igenom.. tyvärr :p) kommer att gå i repris i SVT med start den 13 januari. Om man missat dem och vill se serien från början alltså (vilket man vill!).

Är kanske inte helt säker på att det är en serie som har jättemycket gemensamt med TS exempel på bra serier dock.. (Har förvisso inte sett alla, men...).
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Min favoritserie, genom alla tider faktiskt, älskar den! är Scandal! Den innehåller precis allt, romantik, spänning, relationer... snygga män...
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

En ny komediserie på 30 minuter jag har fastnat för senaste tiden är The Crazy ones. Om man gillar Robin Williams så är den briljant, och jag har en stor soft spot för Sarah Michelle Gellar. :)
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Nu har jag inte läst igenom de andra inläggen men;

Awkward & Hart of Dixie (den serien har dock lite längre avsnitt)
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

kl

Kan även tipsa om Community. Lagom lättsam och glättig utan att vara låg nivå, 20 min avsnitt. Sista säsongen sänds nu. En av mina favoritserier!
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Haha...Community:heart Jag trodde senaste säsongen var sista och den var tyvärr inte speciellt bra (changnesia?!). Nu visar den dock vad den går för igen. Ser nu även Michael J Fox show efter att ha fått vetskap att den finns genom den här tråden. Jättemysig serie och gillar verkligen Michael sedan Spin City.
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Det med chagneisa var ju bland det bästa i den säsongen! Men håller med om att säsong fyra inte var den bästa. Jag har precis börjat kolla på säsong fem och tycker den verkar väldigt lovande.
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Gillade "hot lava"-grejen. Nästan som paintballavsnitten. Det första paintballavsnittet var så jäkla roligt! Haha känner nu att jag borde ta tag i att se om allt. Men det är ju så mycket annat att se ;)
 
Sv: Vilken TV-serie sk jag se

Jag följer just nu "Orange is the new black", "Suits", "Arrow" och Big bang theory :)
 

Liknande trådar

Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 294
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp