Tips på tv-serier!

Om du gillade The Vampire diaries; har du sett spin-offen The Originals? Den handlar (som titeln antyder) om de första vampyrerna, dvs Klaus, Elijah och deras familj, som även var med i TVD.

Det finns även en ny spin-off som heter Legacies. Vissa karaktärer kommer igen och vissa är nya.
 
Just sett klart säsong 3 av Undercover.
Krim om en polis som jobbar som infiltratör i nederländerna och kanske inte alltid håller sig inom lagen 😉
Uppfriskande med nått annat än tråkiga svenska skådespelare. Jag tycker alla säsonger var bra med 1 och 3 helt klart bäst!
 
Mindhunters- Kriminalare med handling om att ta fram gärningsmannaprofilen på seriemördare. Samtidigt som delar i detta arbete används i utredningarna. Mycket bra! En av de bättre jag sett.

When calls the heart- lättsam, måbraserie utspelar sig i amerikanska western. Fastnade snabbt.

Russian doll- En kvinna som dör och återupplever dagen om och om igen. Bättre än det låter. Intressant och rolig. Sevärd!

Sorjonen- Finsk kriminalserie. Fastnade fort, säsongerna blir även bättre.
 
Åh, jag har massa som är mina go-to-rekommendationer.

  • The Newsroom - Introt med Jeff Daniels i piloten är något av det bästa som finns.
  • Friday Night Lights
  • Yellowstone - Detta är nog en av de bästa serier jag sett på väldigt länge, Kevin Costner som väderbiten ranchägare i Montana, daddygoals. Ny säsong kommer i häst också!
Ett mycket dåligt tips med Yellowstone om man är rädd om sin nattsömn... Kan inte sluta titta, kommer vara ett vrak i slutet av veckan :rolleyes:. Första avsnittet var ingen höjdare men sen tar det fart
 
Bron! Sjukt bra! (Netflix).
Deadwood (HBO) utspelar sig i slutet av 1800 - talet i staden med samma namn. Jag ville aldrig att den skulle ta slut.. 🤩
 
Berlin station på cmore. CIA kontor i Berlin där de använder spioner för att försöka förutse och stoppa katastrofer. Spännande och bra skådespelare! Nått som inte jag riktigt sett innan och inga förutsägbara badguys.
Låten som spelas i introt är de sämsta jag hört på länge dock 😅
 

Liknande trådar

Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 712
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 664
Senast: Lilla
·
Tjatter Ja, jag vill ha tips på en TV-serie som jag kan följa (eftersom jag inte har något liv :D ). Det ska helst vara en TV-serie som går...
2
Svar
33
· Visningar
2 784
Senast: Tousse
·
Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp