Tips på tv-serier!

Orphan Black - drama/thriller/Scifi serie men har humor också
The Magicians - fantasy serie som kan vara både rolig och lite mörk
Parks and Recreation - humorserie som är sjukt rolig och har väldigt härliga karaktärer och relationer
Agents of S.H.I.E.L.D - Marvel-serie som i de tidigare säsongerna byggs runt Avengers-filmerna men efter hand blir mer fristående.
 
Jag tipsar om The walking dead och Fear the walking dead. Kanske inte faller i smaken med tanke på vad som räknats upp tidigare, men ack vad man har att kika på! Och för den som gillar serierna så är de ju bra :D Säsong 11 går nu på tv av The walking dead och säsong 7 börjar i oktober, båda finns på HBO.

Jag som inte gillar zombieserier/filmer, gillar dessa eftersom de mer handlar om att överleva i en sådan värld.
 
Modus, Wisting och Huss på Viaplay har jag precis sett och rekommenderar. Om man gillar kriminalserier. Chernobyl om du inte sett den. Lite mörk, men väldigt intressant.
 
Jag tipsar om The walking dead och Fear the walking dead. Kanske inte faller i smaken med tanke på vad som räknats upp tidigare, men ack vad man har att kika på! Och för den som gillar serierna så är de ju bra :D Säsong 11 går nu på tv av The walking dead och säsong 7 börjar i oktober, båda finns på HBO.

Jag som inte gillar zombieserier/filmer, gillar dessa eftersom de mer handlar om att överleva i en sådan värld.

Har tänkt se denna många ggr. Kanske är dags 👍
 

Liknande trådar

Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 767
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 689
Senast: Lilla
·
Tjatter Ja, jag vill ha tips på en TV-serie som jag kan följa (eftersom jag inte har något liv :D ). Det ska helst vara en TV-serie som går...
2
Svar
33
· Visningar
2 800
Senast: Tousse
·
Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp