Vilken veterinär va?

Sv: Vilken veterinär va?

Allvarligt talat. Inte tusan fyller man sprutan och sprutar in bara sådär. Nog försäkrar man sig om att det är rätt katt och att ägaren verkligen vill avliva. Detta är skandalöst!
 
Sv: Vilken veterinär va?

Nä men seriöst, fy tusan! :mad::(
Stackars familjen och katten, tycker det är konstigt att en så gammal person får jobba med så känsliga saker. Borde vara olagligt, det är ju självklart att man blir mindre och mindre klar i huvudet och att en allvarlig olycka kommer ske!
 
Sv: Vilken veterinär va?

Stackars lilla tös:cry:

Det är ju sådant här man hör vandringshistorier om, sådant som aldrig är sant.

Hur kan man bara göra så:confused: och dessutom börja raka svansen och greja:confused:
 
Sv: Vilken veterinär va?

En djurägares värsta mardröm!
Man åker in för en småsak och får hem misse i en låda.. :(
 
Sv: Vilken veterinär va?

Helt sjukt att vet. inte kollade vilken katt som var vem, det borde man göra även om det är en katt som ska avlivas så inga tråkiga misstag sker.

Och även om motgiftet mot avlivningssprutan verkar, ser man inte till att katten vaknar till innan man börjar raka svansen?

Att han var 85 år skulle jag egentligen inte bry mig om bara h*n är klar i skallen.
 
Sv: Vilken veterinär va?

så sjukt! :( stackars katt!
har också läst i tidningen att det var han som sytt hunden Tok utan bedövning! ;(
han påstod att det inte tog de minsta ont för hunden. men det gör de väl ändå!? :o
en sån person borde inte få ha kvar sitt jobb!
 
Sv: Vilken veterinär va?

Det finns inget motgift mot pentotal. Förmodligen gav han antisedan som är motgift mot ngt helt annat.
PL
 

Liknande trådar

Hästvård Sålde en D-ponny för 4 år sen, som varit i vår ägo i två år. Den är låg i trakterna och vi hade ringsko på mestadels (ibland vanlig...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: mily
·
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 331
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 214
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp