Vilket är ditt favoritobjekt till hästen????

Sv: Vilket är ditt favoritobjekt till hästen????

Mitt nougatfärgade schabrak! :love:
Hon blir så himla snygg i den!

Hej,

Helt klart mina Eskadron stallbandage, jag bara :love: dom!!! Har både för bak och framben och dom är helt outstanding!!! Visserligen dyra i inköp men väl värda sitt pris...

~Ingrid

Svårt.. Men måste nog bli mitt Horsewaretäcke. Perfekt passform och dessutom såååå snyggt! :love:

HWAABW03_ptn.jpg

Mina frambensskydd som jag fick i julklapp av en kompis! Vet inte märket men det är den "nya" modellen emd kardborrknäppning som går ner över kotan och ger rejält med stöd över hela senan, gaffelbandet och kotan:love: Använder dess istället för att linda innan varje ridpass-med ett utmärkt resultat:idea:

EmelieR skrev:
Bara EN sak... och inte trailer eller sadlen...

Min är mitt HW rambotäcke...
Åhh måste vara mitt rödbruna zaldi träns med pullarnosgimma med ludd på och tillhörande tyglar.:love:

(borde skrivit något av täckerna men kunnde inte bestämma mig:angel: )

Den supermjuka borsten från Borstique som pållan får gnugga sitt huvud mot av hjärtans lust. Den är dessutom en sådan där superb sista putsen borste som gör pållan glänsanse och vacker:love:

Back On Track-paddarna är helt underbara tycker jag, så jag väljer nog dem.

Får jag välja en sak så blir det repgrimman med tillhörande rep. :love: Behöver ingen annan utrustning, går både att leda och rida i :D

ja du emelie det finns ju mkt jag har att välja på :D mkt som jag gillar oxå!

men kan väl ta några saker:
*Frank baines tränset
*JW fleecetäcket
*alla täcken från Rambo/Rhino
*unghästens utetäcke (macpro från börjes) för de har så snygga färger! (olivgrön-rutigt)
*sen har jag en förkärlek till bucas grimmor :)

Min hästfilt som mamma sydde om till riktigt stalltäcke :love:
nu har jag ingen häst längre så jag kan inte använda det :cry: men det är jättefint tycker jag, fastän färgerna inte matchar det minsta!

Jag har en ny favorit och det är det beiga, fodrade regntäcket från Shires. Har aldrig haft eller sett ett täcke som ligger så bra, tom bogvecken sitter där dom ska...:)

Hm. Detta var en svår fråga. :mad: :crazy: ;)

Men, det blir nog BoT- ryggvärmaren.

Mitt svarta fleecetäcke med brodyr från Horze, det är helt underbart :love:

Mitt Golden stripe ull täcke som jag köpte när min pålle gjort sönder sitt vintertäcke, så meningen var att ha detta under regntäcket. Han tyckte mkt om detta! Jag köpte det på ett konkurslager för 400kr. Det brukar vara betydligt dyrare!!
Nu är det min favvo filt och är mkt rädd om det.

Jag skulle nog säga mina läderbenskydd, som jag endast haft på vid fotografering:bow: Annars ligger de så fint i skåpet.. ids inte använda dem:bump:

Mitt bettlösa träns är min favoritsak - helt enkelt för att hästen älskar det så mycket :) Sen är jag minimalist och har inte ens en sadel just nu så.

DSCN4632.JPG

Det får nog bli mitt Glen Gordon träns eller Lami-cell skydden:)

det får bli mitt ridpull i repgrimma rep..hhih...det är bäst!:smirk:

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 548
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka