Vilket är erat favorit/snyggaste schabrak just nu?

stop

Trådstartare
Är lite nyfiken vad alla har för schabrak. Vilket är eran favorit (märke och prisklass)? Vilket schabrak står på önskelistan? Släng gärna upp bilder! :love:

Snyggast just nu på schabrak??? (Emblem, färg, passpoal, bling osv.):love:

Sv: Vilket är erat favorit/snyggaste schabrak just nu?

Just nu är mitt favvis schabrak ett jag gjort själv och blev klar med idag:)

Älskar grönt och har alltid velat ha ett schabrak med mitt favoritbands logga på (rammstein för den som vill veta) och sen att det bara kostade mig runt 150kr att göra, gjorde det inte sämre :love:

11958_1295207822.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilket är erat favorit/snyggaste schabrak just nu?

Det finns redan en tråd med finaste schabraken, liva upp den stället, där finns det massa bilder på fina schabrak.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 999
Senast: Ajda
·
Utrustning Igår var jag på tävling och såg ett så himla fint schabrak. Kände att jag villhöver ha ett sånt. Meeeen jag lyckas för mitt liv inte...
Svar
10
· Visningar
1 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka