Bukefalos 28 år!

Vilket fall tänker jag på?

Jaulgreis

Trådstartare
Hjälp buke!

För några år sedan så mördades en ung kvinna i norra(?) Sverige, hon skulle gifta sig bara veckor efter hon dog. Tror de hittade kroppen i skogen. Fästmannen var märklig, och han försvann ett tag men hittades i skogen (tror han påstod att han hade blivit kidnappad?). Var MYCKET om det i media, Leif gw Persson hävdade hela tiden att fästmannen var skyldig.
Kommer inte riktigt ihåg hur det slutade och skulle gärna vilja läsa på lite hur det gick, men vilket fall är det jag tänker på?
 
Hjälp buke!

För några år sedan så mördades en ung kvinna i norra(?) Sverige, hon skulle gifta sig bara veckor efter hon dog. Tror de hittade kroppen i skogen. Fästmannen var märklig, och han försvann ett tag men hittades i skogen (tror han påstod att han hade blivit kidnappad?). Var MYCKET om det i media, Leif gw Persson hävdade hela tiden att fästmannen var skyldig.
Kommer inte riktigt ihåg hur det slutade och skulle gärna vilja läsa på lite hur det gick, men vilket fall är det jag tänker på?
Det finns en jättebra radiodokumentär av SR om detta fall.
 
Som de andra skriver: Linda Chen och Mats Alm. Jag plöjde hela FUPen när det var aktuellt och det är verkligen ett intressant, men fruktansvärt sorgligt, fall.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 942
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
4 774
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp