Sv: Vilket hus!
Jag tycker precis tvärtom, att de lyckats bevara de gamla detaljerna på ett smakfullt sätt. Jag gillar det mesta skarpt.
Ni som tycker det saknar gamla detaljer får ju gärna ge förslag på vad de kunnat göra istället. För jag hittar en massa gamla detaljer och retrogrejer. För mig låter ni nämligen bara okunniga...
Extrapris på vit färg eller?
Trodde det var ett nybyggt hus först, men så läser jag att det var från 1898 eller något sånt och då gråter jag en skvättför huset har inte en enda känsla kvar från den tiden. Den är inte varsamt renoverad, den är renoverad till ett hus med byggår 2000-någonting. Men jag håller med om att det är snyggt, men om man köper ett gammalt hus så gör man väl det just för att man tycker om det. Annars kan man väl bygga nytt redan från början. Nu kanske huset inte hade så mycket kvar av ursprunget i alla fall innan den här renoveringen, men i alla fall.
Jag tycker precis tvärtom, att de lyckats bevara de gamla detaljerna på ett smakfullt sätt. Jag gillar det mesta skarpt.
Ni som tycker det saknar gamla detaljer får ju gärna ge förslag på vad de kunnat göra istället. För jag hittar en massa gamla detaljer och retrogrejer. För mig låter ni nämligen bara okunniga...
Senast ändrad: