Vilket instagramkonto?

lilstar

Trådstartare
Hjälp mig att hitta ett instagramkonto!

För några år sen fick jag ofta upp ett instagramkonto som jag inte följde men gick in och tittade på ibland när det kom som förslag. Det var ett ungt svenskt par som hade en liten dotter med svåra handikapp. Flickan var in och ut på sjukhuset och hade en tub i halsen som hindrade henne från att börja prata. Det var väldiga problem med att hålla ordning på andningen. Jag minns att de bodde i en liten villa och mamman spelade innebandy. Tror att kontot var personligt men också öppet för att visa deras tuffa vardag. Jag tänker på dem ibland och undrar hur det har gått för dem, är det någon som känner igen vilket konto det är? Om flickan lever tänker jag att hon kanske är runt sex år idag eller kanske äldre.
 
Åh vet exakt vilken du menar, kom också in på den instagrammen ibland. Skickar ett pm till dig för jag vet inte om det är okej att lägga ut här.
 
Åh tack jag hittade kontot nu! Blir så himla glad av att se hur bra det gått och att flickan verkar leva ett rätt normalt barnliv. Sist jag såg kontot var hon liten och livet verkade så extremt tufft.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 916
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 628
Senast: Tofs
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 874
Senast: Dopy
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Skäller på andra hundar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp